Els graduats en FP a Catalunya pateixen menys atur

menys atur

Només un 8’88% dels graduats en FP superior està a l’atur. Aquesta és una de les dades presentades per l’estudi d’Inserció Laboral dels Ensenyaments Professionals l’any 2019, elaborat pel Departament d’Educació de la Generalitat i el Consell General de Cambres de Catalunya.

Segons aquest informe, l’atur entre els graduats en Formació Professional és quatre vegades inferior a la mitjana dels joves d’entre 16 i 24 anys, que en aquest moment ronda el 30’4%. Per tant, podem afirmar amb fermesa que realitzar estudis de formació professional és tota una garantia de futur.

Una altra dada que ho confirma és com aquest darrer any ha augmentat la inserció en la majoria d’aquests estudis: Química (un 3’79%), Sanitat (3,76%) i Indústries Alimentàries (3’72%). Tanmateix, el grau mitjà amb més inserció laboral és el d’Indústries Extractives, amb un 95,24%, i entre els cicles superiors, els d’Instal·lació i Manteniment (80,06%), Fabricació i Mecànica (76,36%), i Electricitat i Electrònica (76,03%).

Però la cosa no acaba aquí, el sou d’aquests titulats també és millor, ja que un 57,04 per cent cobren més de 1.200 euros, respecte a un 33,08% del conjunt de graduats. Sabem que a hores d’ara un sou d’aquestes característiques no és fàcil d’aconseguir.

Per tant, decantar-se per realitzar un curs de Formació Professional a Escola Pejoan és una de les millors opcions de formació. Cada vegada els Graduats en FP estan més demandats i més ben valorats, incrementant el seu valor dins el mercat laboral. Si vols saber quant cobra un graduat en pròtesis dental o un graduat en higiene bucodental tens més info aquí.

Otros artículos:
Grado Superior Prótesis Dental

¿Preocupado/a por la salud bucodental de las personas que están a tu alrededor? ¿Te interesan las prótesis dentales?

Curso Higienista Dental

¿Te interesa la higiene dental? ¡Escuela Pejoan es tu centro de formación! Más de treinta años de experiencia nos respaldan.

Formate con los mejores profesionales!!.
Desde hace 30 años formamos los mejore
protésicos e higienistas de barcelona

Nuestros resultados:
94% de alumnos trabaja en clínicas
55% sigue estudios universitarios

Solicita información ahora:

Si tienes dudas llámanos
Curso Higienista Dental

Vols més informació sobre els nostres cursos?
Deixa que et contactem!

CENTRE DE FORMACIÓ PEJOAN, SL como responsable del tratamiento tratará tus datos con la finalidad de dar respuesta a tu consulta o petición. Puedes acceder, rectificar y suprimir tus datos, así como ejercer otros derechos consultando la información adicional y detallada sobre protección de datos en nuestra Política de Privacidad.

¿Necesitas ayuda?